Nieuws


Krivan blijft voor persoonlijk contact kiezen!

Het nieuws wordt deze dagen gedomineerd door negatief nieuws over heel wat banken en verzekeraars die voor meer digitalisering kiezen. Wat dus wil zeggen minder kantoren, jobs worden geschrapt, en de klant dient zijn weg te zoeken via het internet voor zijn financiƫle zaken. Vrij vertaald zeggen bepaalde banken eigenlijk tegen de klant: "Trek uw plan".

Wij, Krivan BVBA, zien dit als een opportuniteit om iedereen er nog maar eens op te wijzen: "Kies voor een makelaar", liefst BVBA Krivan, uiteraard!

Voor ons is persoonlijk contact met de klant zeer belangrijk, en zeker als het over "geld" gaat. Als makelaar kunnen wij kiezen uit tientallen maatschappijen waarbij wij voor de klant de beste oplossing kunnen kiezen, en dit uiteraard na een grondig gesprek over de wensen en financien van de klant. Dit is volgens ons de enige manier waarbij een stabiele klantrelatie kan uitgebouwd worden, die ook resultaten oplevert.

Wij kunnen dan ook met de hand op het hart zeggen, iedere klant blijft welkom bij ons, niet alleen degenen die goed met een smartphone of computer overweg kunnen.

Tot Binnenkort,

Kris en Frederic